لوازم بهداشتی

فیلتر
هیچ محصولی مطابق با انتخاب شما وجود ندارد.

محصولات بهداشتی

رعایت بهداشت فردی امری ضروری بوده و استفاده از محصولات بهداشتی راهی برای کمک به حفظ بهداشت بدن است. لوازم بهداشتی به عنوان یک نام کلی به دسته بزرگی از محصولات اطلاق می‌شود. از جمله این محصولات می‌توان به اسپری بدن، مسواک، خمیر دندان، مایع دستشویی و غیره اشاره کرد.

محصولات بهداشتی در رایحه و انواع مختلف تولید می‌شود که انواع مختلف آن‌ها متناسب با نیازها و ویژگی‌های بدن هستند. به عنوان مثال انواع مختلف شامپو برای موی چرب، موی خشک، موی رنگ شده و غیره تولید شده‌اند. برندهای مختلف محصولات متفاوتی را تولید کرده که هر روز بر میزان آن‌ها افزوده می‌شود.

انواع محصولات بهداشتی

محصولات پزشکی انواع مختلفی دارند و شما در هنگام خرید لوازم بهداشتی با طیف گسترده‌ای از برندها و محصولات مختلف روبه‌رو خواهید بود. در این بخش به برخی از محصولات بهداشتی اشاره می‌کنیم.

1) کرم مرطوب‌کننده: پوست دست و صورت به دلیل شرایط آب‌وهوایی، آلودگی و تماس با ترکیبات شیمیایی، خشک شده و ممکن است طراوت خود را از دست دهد. کرم دست و صورت رطوبت را به پوست شما باز می‌گرداند.

2)اسپری بدن: محصولی است که از ایجاد بوی ناخوشایند بدن بعد از تعرق جلوگیری می‌کند. اسپری بدن در انواع زنانه، مردانه و اسپری مخصوص کودک موجود است.

3)ادکلن: انواع ادکلن دارای رایحه‌های مختلف بوده که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود آن‌ها را انتخاب کنید. این محصول نیز دارای انواع مختلف زنانه و مردانه است.

4)مسواک و خمیر دندان: سلامت دهان و دندان یکی از مهم‌ترین نکات در رعایت بهداشت فردی است که اهمیت زیادی دارد. با سه بار مسواک زدن در روز از پوسیدگی و آسیب دندان‌ها جلوگیری خواهید کرد.

5)مایع دستشویی: شست‌وشوی مداوم دست‌ها عملی است که از انتقال باکتری و ویروس‌ها و ابتلا به بیماری‌های مختلف جلوگیری می‌کند، به همین دلیل به مایع دستشویی نیاز خواهیم داشت.

6)رول ضد تعریق (مام): یکی از محصولات بسیار کاربردی به ویژه در روزهای گرم سال است که از بوی ناخوشایند تعرق جلوگیری می‌کند. رول ضد تعریق دارای دو نوع کلی مردانه و زنانه است.

7)نوار بهداشتی: محصول بهداشتی مورد نیاز خانم‌هاست که در توسط برندهای مختلف در انواع متفاوت تولید می‌شود. نوار بهداشتی دارای انواع مختلف ساده، مشبک، مسافرتی و غیره موجود است.

انتخاب لوازم بهداشتی

همانطور که گفته شد در هنگام خرید لوازم بهداشتی طیف وسیعی از محصولات وجود دارند که ممکن است شما را دچار سردرگمی کند. در زمان انتخاب لوازم بهداشتی ابتدا ویژگی‌های فردی خود را مدنظر قرار دهید و سپس به نوع محصول، عدم حساسیت، کیفیت محصول، اعتبار برند تولیدکننده و غیره توجه کنید. در زمینه انتخاب محصولات پوست و مو ابتدا اطلاعات نوشته شده بر روی بسته‌بندی محصول را به دقت مطالعه کنید.

خرید لوازم بهداشتی

در زمان خرید لوازم بهداشتی، آشنایی با انواع مختلف برندها، ویژگی‌های هر محصول و نظرات افراد مختلف در انتخاب محصول مورد نظر کمک‌کننده خواهد بود. در سایت درمان کالا این امکان فراهم شده است تا با انواع محصولات بهداشتی در برندهای مختلف آشنا شوید و از نظرات کاربران استفاده کنید تا انتخاب بهتری داشته باشد.

با خرید از سایت درمان کالا دیگر نگران کیفیت محصول خریداری شده نخواهید بود؛ همچنین سفارش خود را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل خواهید گرفت. از دیگر ویژگی‌های محصولات بهداشتی در سایت درمان کالا قیمت پایین‌تر در مقایسه با دیگر فروشگاه‌ها است.